| جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت: 17:47 | توسط:رهام هادیان | ||
سلام . خیلی ببخشید دختر خانم های ماکانی خیلی زشته که درباره ما رمان مینویسید اصلا از شما ها دیگه توقع نداشتم کارتون خیلی خیلی بد بود یا این مزخرف بازی رو جمع میکنین یا خودم باهاتون برخورد بدی میکنم . اسم نویسنده این رمان هم فکر کنم هونیا باشه؟ هونیا ماکانی دست از این کارات بردار به تمام کسایی هم که رمان مینویسن بگو
و اینک حماسه ای دیگر لعنتیای مخالف کسی مجبورتون نکرده رمان بخونید بعدا تز بدین د خوب من که میدونم تو با این لحن داغونت کی ای پس واسه من یکی دیگه شاخ نشو تو الان خودت نیاز به برخورد داری که با اسم یکی دیگه کامنت میذاری ترخدا با من برخورد نکن از کامنت با اسم امیر کشیدن بیرون رفتین تو فاز رهام ؟ یک بار دیگه از این بازیا درارید شدیدا برخورد می کنم پ.ن : فقط کافیه یه نفر بیاد بگه رهام گفته دیگه رمان ننویس کله خودمو خودشو می کوبم تو دیوار ! این فیکه ساده نباشید . مرسی اه | |||
ما را در سایت پارت جدید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98