عزیزای دل من
به خدا من نه مغرور شدم نه بی توجه
تا حالا شده کامنتی رو بی جواب بذارم
یا پیایمی رو جواب ندم ؟
نشده به خدا
فقط این چند وقته هم از لحاظ درسی هم از لحاظ روحی خیلی تحت فشارم
به خاطر همین نمی رسم بنویسم
و بابت این که تاخیر رو تحمل می کنید واقعا ممنونتونم
من هنوزم خیلی عاشقتونم !
بابت همه کم و کاستی ها ببخشید
قشنگای کم حوصله !
پارت جدید...ما را در سایت پارت جدید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123