یه سال گذشت....
البته درستش اینه بگم یه سال و دو روز !
یه سال و دو روز گذشت از سه شنبه بعد از ظهری که بعد یه امتحان سخت زیست یه سری اتفاقات
منو به اینجا گره زد .....
خودمو به اینجا ....
فکر و قلممو به کامل کردن داستان نصفه و نیمه ای که حسابی کار داشت
و دلمو به شماها :)
از اون موقع من شدم قاطی شخصیتای داستانم و باهاشون لحظه به لحظه زندگی کردم
از همون ساعت 5 و 12 دقیقه بعد از ظهر سه شنبه 6 آذر 97
من واسه تک تک شخصیتای این رمان بزرگترین سرمایمه هامو گذاشتم ...
افکارم ، روح و تلاشم !
با تک تک شون زندگی کردم و واسشون از قلبو جونم مایه گذاشتم !
یه جاهایی اونا شدن انعکاس من و آدمای واقعی زندگیم !
یه جاهایی ام من ازشون یاد گرفتم !
از دختر کوچولوی عاشق قصه تلاش کردنو ، رسیدنو
از ستاره قصه تغییر کردنو ، عاشق شدنو
از مومشکی قصه حمایت ومهربونی رو
و از دختر تنهای غمگین عاشقمون ، جنگیدن با زندگی رو
منِ هونیا حالا هارا رو میشناسم !
دلینا رو از برم !
با رهام آشنامو
زیر و بم امیر دستمه !
خیلی وقتا نوشته سخت شده برام
یا کم اوردم
گاهی وقتا گیج شدم
اما کنارتون دوباره راهی رو که می رسید به #بن_بست_آرامش ساختم
همیشه این حس که نسبت به سرنوشت شخصیتای داستانم مسئولم باهام بوده !
چون معتقد بودم اونا ام یه دنیایی دارن !
شاید شبیه سریال کره ای دبلیو :)
به همین خاطر نسبت به کلمه ها حساس شدم !
و این باعث شد بارها بنویسم و خط بزنم !
تک تک این روزا خاطره های قشنگی رو برام رقم زد که هم تلخ بودن هم شیرین !
اما قشنگ بودن !
و حالا امروز من یه خانواده دیگه ام دارم !
#عشق-ترین-مخاطبا ی دنیا رو
شماهایی که پشتمو خالی نکردین و کنارم بودین !
امروز توی هر گوشه قلبم پر از مخاطبایی که عاشقانه واسشون می نویسم !
باید ممنون باشم از تک تک تون ،
بابت حمایتا ، پیاما ، نظرات ، انتقادات ، پیشنهادات ، ادیت ها و
این که تموم این مدت بدقولی های من رو تحمل کردین و کنارم موندین !
پارسال این موقع فکر نمی کردم یه روزی این چیزا رو بنویسم !
الان شاید دور و بر #بن-بست-آرامش خلوت باشه !
شاید حالش خوب نباشه و روبه کماعه
اونقدر که فکر ول کردنش به سرم زده باشه
اما یادمون نره شخصیتای قصمون منظر ادامه سرنوشتشونن ، نمی تونیم رهاشون کنیم
پس من ادامه می دوم
شماعم تا اخر این قصه کنارم بمونین !
عاشقتونم !
ارادتمند : هونیا
#انگار-یه-خبرایی-توراهه...
!coming soon!
#خبیثانه - بدجنسانه
پ.ن : سپاس از نهال قشنگم بابت یادآوری تولد دخترم و تبریکش !
پارت جدید...ما را در سایت پارت جدید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109