Happy Birthday

خرید بک لینک

یه سال گذشت....

البته درستش اینه بگم یه سال و دو روز !

یه سال و دو روز گذشت از سه شنبه بعد از ظهری که بعد یه امتحان سخت زیست یه سری اتفاقات

منو به اینجا گره زد .....

خودمو به اینجا ....

فکر و قلممو به کامل کردن داستان نصفه و نیمه ای که حسابی کار داشت

و دلمو به شماها :)

از اون موقع من شدم قاطی شخصیتای داستانم و باهاشون لحظه به لحظه زندگی کردم

از همون ساعت 5 و 12 دقیقه بعد از ظهر سه شنبه 6 آذر 97

من واسه تک تک شخصیتای این رمان بزرگترین سرمایمه هامو گذاشتم ...

افکارم ، روح و تلاشم !

با تک تک شون زندگی کردم و واسشون از قلبو جونم مایه گذاشتم !

یه جاهایی اونا شدن انعکاس من و آدمای واقعی زندگیم !

یه جاهایی ام من ازشون یاد گرفتم !

از دختر کوچولوی عاشق قصه تلاش کردنو ، رسیدنو

از ستاره قصه تغییر کردنو ، عاشق شدنو

از مومشکی قصه حمایت ومهربونی رو

و از دختر تنهای غمگین عاشقمون ، جنگیدن با زندگی رو

منِ هونیا حالا هارا رو میشناسم !

دلینا رو از برم !

با رهام آشنامو

زیر و بم امیر دستمه !

خیلی وقتا نوشته سخت شده برام

یا کم اوردم

گاهی وقتا گیج شدم

اما کنارتون دوباره راهی رو که می رسید به #بن_بست_آرامش ساختم

همیشه این حس که نسبت به سرنوشت شخصیتای داستانم مسئولم باهام بوده !

چون معتقد بودم اونا ام یه دنیایی دارن !

شاید شبیه سریال کره ای دبلیو :)

به همین خاطر نسبت به کلمه ها حساس شدم !

و این باعث شد بارها بنویسم و خط بزنم !

تک تک این روزا خاطره های قشنگی رو برام رقم زد که هم تلخ بودن هم شیرین !

اما قشنگ بودن !

و حالا امروز من یه خانواده دیگه ام دارم !

#عشق-ترین-مخاطبا ی دنیا رو

شماهایی که پشتمو خالی نکردین و کنارم بودین !

امروز توی هر گوشه قلبم پر از مخاطبایی که عاشقانه واسشون می نویسم !

باید ممنون باشم از تک تک تون ،

بابت حمایتا ، پیاما ، نظرات ، انتقادات ، پیشنهادات ، ادیت ها و

این که تموم این مدت بدقولی های من رو تحمل کردین و کنارم موندین !

پارسال این موقع فکر نمی کردم یه روزی این چیزا رو بنویسم !

الان شاید دور و بر #بن-بست-آرامش خلوت باشه !

شاید حالش خوب نباشه و روبه کماعه

اونقدر که فکر ول کردنش به سرم زده باشه

اما یادمون نره شخصیتای قصمون منظر ادامه سرنوشتشونن ، نمی تونیم رهاشون کنیم

پس من ادامه می دوم

شماعم تا اخر این قصه کنارم بمونین !

عاشقتونم !

ارادتمند : هونیا

#انگار-یه-خبرایی-توراهه...

!coming soon!

#خبیثانه - بدجنسانه

پ.ن : سپاس از نهال قشنگم بابت یادآوری تولد دخترم و تبریکش !

پارت جدید...

ما را در سایت پارت جدید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:32

صفحه بندی