سلام بروبچ
خیلیاتون اصرار داشتین واسه رمان یه گپ گروهی بزنیم
اما خب گفتینو این قابلیتو نداره
بچه هایی که دوست دارین تو گپ رمان باشین
فقط کافیه جیمیل داشته باشین
اونایی که با گوشی میان تو همه گوشی ها یه برنامه ای هست به اسم
Hangouts
اگه ندارین میتونین دان کنین
کافیه جیمیل داشته باشین
اونایی ام که با لپ تاپ میان یا این برنامه رو ندارن
میتونن از این ادرس بیان
فقط کافیه زیر همین پست کامنت بذارین و
تو بخش ایمیل جیمیلتونو بذارید واسم تا ادتون کنم
گپ دخترونه است و ماکانی
پسر و ضد اد نشن که ریموو میشن
خودمم توی گپ حضور خواهم داشت
اگه اطلاعات بیشتر میخواین
از نهال عزیز تو این آدرس بپرسین:
http://fanvebof-hooniya.blogfa.com/
عاشقتونم شمس باشین!
پارت جدید...
ما را در سایت پارت جدید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115